Bitwa o Rannoch Moor

Drugie w tym roku zawody już za nami. Tym razem byly to spinningowe zawody na otwarcie sezonu pstrągowego. Łowiliśmy w przepięknej scenerii Szkockich wrzosowisk i gór, które jeszcze częściowo pokryte były śniegiem.

Pogoń za kropkami

29 kwietnia 2017 FISHERMAN ANGLING CLUB z prezesem Danielem Grabowskim na czele zorganizował trzecie z dziesięciu zaplanowanych na ten rok zawodów klubowych.

Rozpoczęcie sezonu 2014

Pierwsze zawody w sezonie 2014 za nami. Tym razem miejscem zmagań było ciekawe łowisko Castle Loch. Jak na Szkockie wody, to można je zakwilifikować do tych nielicznych, które i wyglądem i rybostanem przypominają nam nasze rodzime wody.

Kilbirnie Loch - eliminacje za nami.

Eliminacje do spinningowych mistrzostw UK dla Polonii.

Do zawodów przystąpiło 22 uczestników. Eliminacje zostały zorganizowane na jeziorze Kilbirni. Woda pstrągowo-szczupakowa. Impreza zaczęła się o godzinie 9.00

Czytaj więcej
Ze spiningiem po przez przeciwieństwa losu-Castle Loch

W końcu ruszyliśmy z sezonem 2017. Otwarcie zaplanowaliśmy na 26.02.2017, a miejscem spotkania było nam  wszystkim znane  jezioro Castle Loch. W klubie tez pojawiły się nowe osoby wiec, żeby ich nie zniechęcić  zaprosiliśmy ich na jezioro które nigdy nas nie zawiodło. Jednak było jedno ale.

Listopadowo deadbaitowo

Zakończenie sezonu

Ostatnie tegoroczne zawody za nami. Tak jak na rozpoczęcie sezonu tak i tym razem rywalizowaliśmy łowiąc metodą deadbaitową. Pogoda jak na połowę listopada iście wiosenna. Ciepło, słonecznie i praktycznie bezwietrznie co średnio wróżyło na obfite połowy. Ale o tym w dalszej części.